pühapäev, november 19

Featuring: 3. Hmm. Ei olnud teps mitte selline, nagu oleks võinud arvata. Lutsu teatrimaja iseenesest on ju tore koht. Tobe on jälle öelda, et sound oli kehv. Kuidagi kulunud ja mõttetu tundub. Aga just nii see oligi. Et ma eriti ei viitsinudki lõppkokkuvõttes kuulata. Isegi mitte Sheltonit. Ja mul on tunne, et pillimeestel lavalgi oli suhteliselt ebamugav olla. Ja seda ebamugavust oli halb pealt vaadata.

Plii oli õudne, Rumour Is News nagu ikka. See on mingi minu enda probleem, et see bänd mulle ei meeldi, iseenesest ju täitsa tipp-topp. Korralik. Ehk stiili eelistuste kokkupõrge. Olen nad alati vähemalt osaliselt ära kuulanud ja kaasa mõelnud, et leida midagi köitvat. Soda Effect on üks omanäolisemaid bände Eestis. Punt, kes võttis nime pesupulbri reklaamist. Sooda efektiga Rex või midagi taolist. Kunagi kogemata ostsin nende plaadi. Ost, mida ei ole võimalik kahetseda. Lives on nad väga head. Aga seekord jäi kõik selle müstilise Lutsu vaimu taha. Ja see kehtib ka Shelton Sani kohta. Ja nii ma jalutasingi koju, viimast bändi ei jaksanud ära oodata.

Mind on hakanud häirima, et ühele üritusele kuhjatakse terve hunnik esinejaid.

1 kommentaar:

Paintball ütles ...

oli küll ebabloodymugav