reede, detsember 29

Selle aasta viimased päevad on käes.

Erinevad väljaanded teevad kokkuvõtteid. Eile avaldas näiteks Ekspress (Areen) mööduva aasta parimad albumid, rada7-s on rubriik, kus inimesed nimetavad oma lemmikuid üllitisi aastal 2006. Raadio Uno mingisuguse edetabeli pani võidukalt kinni Tanel Padar & The Sun (Nagu Kikas ütles, võiks The Sun´i iga lugu pealkirjastada - "Lasen ennast täis"). Peagi läheb eetrisse Raadio 2 Aastahitt jne jne... Noh, tegelikult suht kirev aasta. Eestis kindlasti.

Ma ise mõtlesin ka mingeid asju, et mis siis nagu olid need kõige paremad minu jaoks. Aga loobun sel aastal kokkuvõtetest, sest ma hirmsasti kardan, et ma unustan midagi ära. Võib-olla Eesti omi ei unusta, aga välismaalt kindlasti.

Hea meel on selle üle, te isiklik plaadiriiul sai juurde palju väga häid asju nii sellest aastast kui ka kaugematest aegadest. Aasta jooksul toimus väga häid kontserte. Minu ehk meeldejäävamaid oli Morrissey Helsingis.

Aga üldiselt. Midagi väga suurejoonelist piiritagusest muusikast kohe ei meenu. Noh, mis oleks pauguga pikali löönud. Aga Eesti muusikas oli ilus aasta, minu jaoks küll.

Kommentaare ei ole: