reede, detsember 8

8. detsember märgib muusika ajaloos üsna olulist kuupäeva. Noh, ta pole just nüüd nii oluline, et sellest peaks pasundama, pigem on minu jaoks natuke oluline või nii.

Täna 1943. aastal sündis James "Jim" Douglas Morrison, keda peetakse rokkmuusika ajaloo üheks karismaatilisemaks frontmaniks. Kogu sellist müstilisuse hõngu mehe ümber lisab veelgi tema surm 1971. aastal Pariisis ja sellele järgnenud salapärased matused. Legend noorelt surnud andekast muusikust. The Doors ei ole minu jaoks väga oluliselt midagi avanud. Kuigi olen peamisi lugusid väga palju kuulanud ja mingi The Doorsi plaat oli üks esimesi originaalplaate, mille ma ise ostsin. Mulle meeldib Jim Morrisoni väljanägemine mõndadel piltidel. Kui ma krokiis käisin, siis kodus ikka harjutasin vahel joonistamist ja temastki sai mõni pilt valmis vorbitud. Igatahes palju õnne kuskile sinna!

Täna 26 aastat tagasi lasti New Yorkis maha veel üks muusika legend. Ta polnud küll just oma esimeses nooruses, aga ka mitte viimases vanaduses. Selline surm on temagi külge pookinud erinevaid kõlakad ja spekulatsioone. Igatahes on teda tuntud mitmel korral kummitamas endiste bändikaaslaste seas kui ka hiljuti olevat John Lennoni vaim Liam Gallagheril külas käinud (tal võib igasugu asju külas käia).

Sellest, kui palju on biitlid minu teed muusikani mõjutanud, ei hakka ma kirjutama. Igatahes mängin täna John Lennoni auks midagi töö juures. Veel mõtlen.

Kommentaare ei ole: