neljapäev, detsember 14

Mul pole erilist tuju täna millekski, sest ma olen väsinud ja pahur. Lõpuks ometi - ajee - sain ise osa legendidest müütilistest Taisto bussidest, mis keset Tallinn-Tartu maanteed ära väsivad ja hingusele suunduvad. Eriti mõnus on siis, kui kiirustad pealinnast, et mõned tunnid magada ja siis varakult tõusta uutele tegudele.

Bussijuhid võiksid oma suhtumisega ikka midagi tõsiselt ette võtta. Mitte ükski reisija ei teinud asjast numbrit, kui me ma-ei-tea-mitu-tundi Põltsamaa ristil passisime ja tema pidi kõikidele nähvama. Igatahes algas minu reis kl 21.15 ja lõppes 01.30 kodus.

Mõned head uudised on ka. Mulle meeldib, et Bad Applesi plaat on Areeni nädala album. Ega väga tihti juhtugi, kui esimene (Bad Applesi puhul esimene "päris") Areenis pälvib nii kõrge tunnustuse. Noh, ma siis mõtlengi - olla nädala plaat. Tahaks juba kuulata. Noh, nädala pärast on see mul niikuinii juba peas. Hehhee.

Ja lõpuks võitsin mingi asjaliku pääsme ka elus. Saan õhta minna R2 livele puhta tasuta. Noh, lollidel ikka veab vahel.

Kommentaare ei ole: