teisipäev, detsember 12


Mulle meeldib, kui mingid asjad saabuvad. Eile tulid kohale The Stone Roses "Stone Roses" ja The Sundays "Static & Silence". Keerulistel asjaoludel ma neid kuulata eile ei jõudnud, vaid lasin oma kõrvadel mõnuleda veidi klassikalise muusika lainel. Noh, see päris klassikaline, teate küll: Haydn, Chopin, Vivaldi jnejne. Igast ajastust, valimatult. Väga mõnus oli.

Aga mul on veelgi parem mõelda, et homme saabub mu õde. Nagu päriseks, mitte enam puhkuseks või külaskäiguks. Täitsa päriseks pärast 5 pikka aastat. Ja ma lähen talle lennujaama vastu. Ja seda juba kõike homme.

Rääkides klassikalisest muusikast, siis täna 1792 aastal äsja Viini saabunud
22-aastane Ludwig van Beethoven kirjutas oma päevikus, et tal on 15 tukatit, millest piisas esimeseks muusikatunniks Franz Joseph Haydn juures.

Kommentaare ei ole: