reede, märts 13

Aeg uue Eesti muusikavideo jaoks!

(www.myspace.com/chungin)



Vabandan kohe ette ära, et olen siin veidi laiselnud ning venitanud paar päeva, et teieni tuua tutikas video ansamblilt Chungin & The Strap-On Faggots. Ansambel, kes on tegutsenud 2004. aastast peale, on püüdnud kokku segada punki ja diskot. Mu meelest on see neil vähemalt siiani päris ägedalt välja kukkunud. Chungin & The Strap-On Faggots on ilmselt kõige enam tuntud energilise solisti Chungini ja muusikaspetsi Kyberkaru poolest.

Video "Zehn Jahre Alt" demonstreerib meile ehedat retuusimoodi ja lugu iseenesest võiks vabalt kuuluda mõne Genialistide Klubi tantsupeo DJ-setti (seega üks korralik tantsulugu!).

Aga siit see video tuleb!

Chungin & The Strap-On Faggots - Zehn Jahre Alt




Loe bändist pikemalt @ mtveesti.ee

Myspace

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

ma pean ütlema, et mulle ilgelt meeldib! kohe ilgelt!

Penny Lane ütles ...

õujee, mulle ka!