esmaspäev, veebruar 9

Koht, kuhu matta võõraid




Mida oodata ühelt mehelt, kellel on kitarriplokkide firma Death By Audio? Loomulikult New Yorgi kõige valjumat bändi - A Place To Bury Strangers.

Oliver Ackermann, Jono Mofo ja Jay Space on müstilisi helisid genereerinud juba alates 2003. aastast, esimese ja siiani viimase kauamängivani jõudsid tüübid 2007. aastal ja mina avastasin nad mõned nädalad tagasi. Peale seda olen olnud täiesti lummatud. Olen siiani ja aina enam... Kui sulle meeldib The Jesus And Mary Chaini esikplaat "Psychocandy", siis on A Place To Bury Strangersi debüüt kindel värskendav tassike teed just sulle.

Mulle pole mitu kuud mitte ükski album nii palju meeldinud. Kiidulugu, ma tean, kuid nii see on. Kui ma juhtusin vist nende ainust ametlikult välja antud singlit "I Know I'll See You" ühelt shoegaze'i kogmikult kuulama, pälvis see teisest taktsit mu täieliku tähelepanu,. Pidin end diivanilt üles upitama, et repeat-nuppu vajutada. Ja siis veel ja veel ja.. Ja siis oli vaja juba tervet albumit, mida kuulates saad aru, et ainult ühele loole pidama jäämine on selgelt kuritegelik.

Fuzzzzzzzzzzzzz.... Müra. Kitarriefektide ookean, kosmos, kajavad kitarrikäigud, mõjusad meloodiad ja see lummav vokaal. Kohati igatsev ja mõtteid kammiv, hajameelne, kuniks tuleb müralaine ja sind üles ajab. Paneb tantsima ja ümbruskonda unustama.

Minu jaoks on albumi tipphetk pala "To Fix the Gash in Your Head". Kuulake ise, saate aru, et mul jääb sõnu väheks.

Mulle väga ei meeldi oma postitusi youtube'i videotega üle kuhjata, aga selle bändi puhul teen erandi, lihtsalt juba selleks, et te kohe seda bändi kuulama asuksite :)

"I Know I'll See You"


"To Fix the Gash in Your Head"



"The Falling Sun"



Kodu
Myspace


Kommentaare ei ole: