kolmapäev, mai 6

Kommitooteid rokkaritele

See oli vist mõned nädalad tagasi, kui mu bändikaaslane mulle külla tuli ja asetas lauale kinnise kommipaki. Ei olnud Kalev, oli lätlaset Laima. Pakist tulid nähtavale musta-valge-punasekirjud šokolaadikommid ROKENROL!
Glazed pomade sweets with nuts and vanilla taste

Uskuge mind, need on proovimist väärt!

7 kommentaari:

k6rvaklapp ütles ...

Mul vanaemal on millegipärast neid komme alati pakkuda, kui ma parasjagu maale satun. Polegi seal tükk aega käinud.

Penny Lane ütles ...

Sul on nii äge vanaema!

k6rvaklapp ütles ...

On. Ta väikestviisi muusikaga ka seotud. Nimelt on ta ühes seto-bändis nii-öelda backilaulja. Kuigi seal anne pole vist eriti oluline, kuna ta on väga ebamusikaalne inimene.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Penny Lane ütles ...

Laulab setobändis ja pakub lapselapsele rokenroli kommi. Wau!

t. ütles ...

Sain inspiratsiooni ja ostsin ka kaheksakümmend kaks grammi läti Rokenrolli. Ilusa ilmaga maitsesid hea :D

Penny Lane ütles ...

Ma usun, et koleda ilmaga käib kah! Ma lähen nüüd poodi :)