pühapäev, detsember 21

Eile Tartu Kultuuritehases

Eile õhtul toimus Tartu Kultuuritehases või Pärmivabrikus, kuidas soovite, Uus Nooruse seltskonna poolt korraldatud kontsert, kus peale kinnastes, sallides ja jopedes toimunud heliproove astusid lavale Kreatiivmootor, ÖÄK ja Kulgurid.

Läbi lumesaju jõudsin pärale Kreatiivmootori teise loo alguseks. Kultuuritehase ruumid näevad just täpselt sellised välja, nagu sa ette kujutad, kui keegi ütleb kultuur ja tehas ühes lauses. Suured, vaesed, tiba kõledad, aga täis huvitavaid inimesi ja inspireerivad.

Võibolla oligi asi nendes ruumides, aga ma sain eile esimest korda pihta, mida Kreatiivmootor ja ÖÄK endast kujutavad. Mõlemaid bände korduvalt varem live'is näinuna käis mul alles nüüd klikk.

Enam kui aasta tagasi kirjutasin Kreatiivmootorist nii:
Kreatiivmootor tekitab minus segadust. Mis ta siis on? Labane kräunumine ja originaalitsemine? Või siis midagi sügavamat ja ironiseerivat? Kreatiivmootor on minu jaoks teinud läbi päris arvestatava muutuse. Pingutatud teatraalsuse asemel on esiplaanile kerkinud muusika. Ja see oli väga meeldiv üllatus.

Väga meeldiv üllatus oli ka ÖÄK. Oma mõtteis panin neile tiitli, mida Anu Saagim ilmselt väga meeleldi kommenteeriks, aga usun, et ta nõustuks minuga - Eesti seksikaim bänd. Keset väänlevat publikut seistes olin lihtsalt lummatud. Kuigi saalis võimendus bass südamerütmi segi ajavaks massiks, haaras see mõtted enesesse.

Vist nii palju kohe, et ma ei jaksanud enam Kulgureid ära oodata. Kuigi oleks väga tahtnud...

www.uusnoorus.ee


Kommentaare ei ole: