teisipäev, september 4

Chalice+Eplik+Tursk+Saaremets=ELIIT


Mulle millegipärast tundus, et suvi polnud sel aastal Tartus sugugi vaikne. Kui ma reedel peale nädalast eemalolekut siiakanti tagasi juhtusin, sain kultuuriśoki. Järsku olid kõik minu lemmikkohad täitunud uute ja noorte nägudega. Neid oli palju ja oh seda rõõmu ja juubeldamist. Õigus. Kooliaeg.

Esmaspäeva õhtul andis üle tunnise kontserdi Tartu Raekoja platsil ansambel Eliit. Kooli alguse puhul. Üliõpilastele. Kuigi peale paari lugu tuli eespoolt publiku seast soov, et Eliit teeks Plongilt hitiks saanud loo "Tissid", seda siiski ei tehtud. Eliit oli sel korral teistsugune kui suvisel murufestialil.

Päeval Forwardsis proovi teinud nelik kandis ette Vaiko Epliku kahe plaadi pealt enamiku lugudest, laule Chalice´i loomingust ning esitusele tuli ka Ans. Anduri "Ma töötan ajalooarhiivis". Vaiko Epliku, Chalice´i ning Orelipoisi kõrval tungib jõudsalt eliidi hulka ka poistebänd Paidest. Ja ma usun, et ei lähe väga palju enam aega, kui tavaline eestlane suudab nimetada peale Raul Vaigla veel mõnda bassimängijat. Tsiteerides Vaikot: "Bassivõlur Tursk".

Kontsert oli väga hea. Heatujulisi noori oli kogunenud ikka päris muljetavaldavalt palju ning enamus olid seal, et muusikat kuulata. Vaba ja lohv, kaasakiskuv ning nutikas. Need võiksid olla kontserdi kirjeldamiseks mõned märksõnad. Ja muidugi liialdatult palju tossu. Taaskord. Millal sellest asjast lõpuks üle saadakse?

Oi, maailma muusikaturg, millised talendid siinkandis ikka elavad.

Foto by Azad (rada7)

Kommentaare ei ole: