esmaspäev, september 29

Sätt Att Se

Ühel hommikul, kui olin suhteliselt alles ärganud, viskasin pilgu oma blogile ja miski tundus paigast ära olevat. Mõtlesin, et ah, lähen tööle, tee peal saab ehk pea selgemaks. Läksin tööle. Ikka sama jama - minu viimast postitust polnud. Ma olin endas ikka täitsa kindel, et ma nagu oleks hiljuti midagi kirjutanud. Igatahes selgus hiljem, et blogger oli selle lihtsalt ära korjanud. Ilmselt oli põhjuseks The Killersi lugu, mille üles riputasin.

Aeg on kiirelt lennanud... Et korraks tagasi minna, siis mõned pildid by Andrew Sneg:









Täna avastasin, et ühel minu lemmikul Rootsi bändil Dungenil on väljas uus plaat. Nimeks "4". Praegu kuulangi seda ei teagi mitmendat ringi. Aga nii äge ei tundu kui nende eelmine "Tio Bitar". Võibolla ootasin ma tiba rohkem vokaalset poolt ja vähem instrumentaalset. Oleks tahtnud jah kuidagi rohkem laulu.

Dungeni kodu


1 kommentaar:

k6rvaklapp ütles ...

Nii stiilset ja seksikat basskitarri pole küll minu silmad veel näinud.