esmaspäev, märts 9

Tuleb jälle uusi plaate kohe. Ans. Andurilt loomulikult



Võib vist kriipsu alla tõmmata sellele nädalale, mis tõi neljapäevast pühapäevani kaasa palju head muusikat, segaseid tundeid, ilusaid inimesi ja puiseid alaealisi tsikkidest joogivargaid.

Arvestades kellaaega ning napiks jäänud unetunde, ei viitsi eriti miskit pikemalt kirjutada. Lihtsalt on tunne, et väärib eraldi äramainimist neljapäevane Seksoundi pidu. Ma pole neljapäeviti von Krahlis nii palju inimesi näinudki. Nii palju, et oli isegi et liiast. Kuid samas oli Popidiot iga kontserdikülalist väärt ja oleks selle koha pealt võinud isegi rohkem olla. Matti, Hendrik ja Rein panid püsti sellise kräu, et ega keegi järgmise tööpäeva pärast südant osanudki valutada. Live oli energiline ja šhev ja DJ-settides tulid ära paljud minu lemmikud. Tervitusi siin kohal Sven Sapelsonile, kes oli raudselt sel õhtul kõige ägedam tantsukingade kulutaja.

Reedel käisid kõik Juuksuris, sest oli ju lubatud, et idanaabrite ansambel King Kongs tuleb ja hakkab lammutama. Tuli aga hoopis stiilipuhas kuuekümnendate surf, kontrabassiga,. Ja tegid kavereid. Oli ju tehniliselt täiesti okei ja tüübid ise ka tundusid kuidagi muhedad, aga sellist muusikat võiks oodata mõnes suvalises pubis mitte Juuksuris. Selles suhtes oli pettumus. Aga mis seal ikka. Väga hull ju ka polnd. Rumour Is News, kes oli sel õhtul teine esineja, oli suht sümpaatne, aga ma ei tea, miks ma selle bändiga lihtsalt ei kliki. Kuuldavasti oli sama konsa Tartu versioon olnud üsna raju, eelkõige tänu Zahirile. Jama, et neid Tallinnas seekord polnud.

Eesti Laul 2009 valiti ka vahepeal ära. Olin nii tubli, et isegi hääletasin. (Kas just nüüd tubli..) Köögi poolt siis. Viimati osalesin selles Eurovisiooni trallis aktiivselt, kui Ruffus laulis kaheksakümnendatest. Pidin ju ikka toetama head kraami. Aga noh, võitiski kõige nõrgem lugu minu jaoks. Aga mis seal ikka.

Aga soovitan ära käia Ans. Anduri myspace'is. Kuna nad hakkavad juba paari nädala pärast oma järjekordset stuudioalbumit esitlema, on nad selleks puhuks üles riputanud ühe uue loo - "Start/Stopp". Naljakal kombel meenutab selle loo salmi osa mulle ansamblit Mew.

Ans. Andur @ myspace


----------------
Now playing: Belle and Sebastian - I'm A Cuckoo

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no shit, i'm on the internet!

tegelt oli õhtu kõige ägedam kulutaja hoopis valner. kuulsin teda reedel r2 muusikanõukogus väga asjalikult kontserti arvustamas ;)

sven.

Anonüümne ütles ...

Penny Lane:

Hahaaa!

Seda oleksin isegi tahtnud kuulda. Mis ta rääkis?

Aga sinu vastu ei saa keegi!

Anonüümne ütles ...

kui ma õigesti mäletan, siis midagi sellist, et popidiot võib väga meeldida või ka külmaks jätta, aga teda ei saa vihata. see peaks praegu veel järelkuulatav olema.

mis puutub komplimentidesse, siis, noh, olgu pealegi. let it be, nagu selles blogis on vist sobilik öelda ;)

ss.

Penny Lane ütles ...

Mis, Valme luges muusikanõukogus minu blogist maha või?? :D

Siin blogis võib ka öelda lihtsalt : "i'm just happy to dance with you"

Anonüümne ütles ...

dang, panin täiega võssa praegu...

ma teadsin, et keegi nii ütles, aga ei olnud päris kindel, kes. on see nüüd hea või halb, aga ilmselt ma siis ei mäleta midagi, mida muusikanõukogus räägiti.

Penny Lane ütles ...

Peab seda siis kuulama hakkama hoopis. Võin sulle ka pärast rääkida. Nii põnev.

Kas sa käisid Zahiri laupäeval Tartus kuulamas?

Anonüümne ütles ...

mkm, ei jõudnud sinna. inimene peab ju raskest pidutsemisest puhkama ka vahepeal.

ss.