esmaspäev, november 6

i am above on the left

Aga tegelikult on positiivseid asju ka siin ilmas, nii kummaline, kui see võiks tunduda. Hehee. Mulle jääb pikaks ajaks silme ette üks suurepärane bänd, kelle livele sattusin puht juhuslikult, aga mul on väga hea meel, et sattusin, missest, et sealsest käigust on mul siiani väga tugevaid väliseid märke.

Bänd Venemaalt, täpsemalt Moskvast. Võiks ehk lahterdada kuskile sinna eksperimentaalse muusika valdkonda. Ma tavaliselt suhtun sellisesse ettevõtmisesse ettevaatlikkusega, aga need kolm venda suutsid mind liikumatuna klammerdada terveks liveks lava ette.

Üsna kirjeldamatu kogemus.
Võiks öelda, et lammutavad. Aga tegelikult on lood väga hästi koostatud ja läbi mõeldud. Kokkumäng suurepärane. Ja minu kõige suuremad austusavaldused kuuluvad bändi trummarile. Kahju, et ta Venemaal elab. Ma tean ühte bändi, kuhu sellist meest oleks hädasti vaja. Vahel on uskumatu, et võid näha midagi nii erilist väikeses Tartu rokiklubis.

Kommentaare ei ole: